English French German Russian Ukrainian
Створити спільний соціальний проект
Каталог проектів - 2015

Фасад будинку, як холст для художника

Організатор:
Запорізька міська молодіжна організація «СТЕП»
Номінація:
Підтримка науки і культури


Соціальний запит

У нашому місті існує безліч сірих будинків, що не відрізняються особливою привабливістю і, якщо їх прикрасити малюнком, будинок оживе, буде радувати своїм виглядом перехожих. Набагато приємніше і цікавіше бачити будівлю з розписом, ніж з рекламою, яку часто розміщують на фасадах. Малюнки на будинках надають туристичну родзинку місту.


Цілі і завдання

Мета: поліпшити зовнішній вигляд і додати оригінальності 2-м будівлям шляхом нанесення малюнків на їх фасади.
Для здійснення мети були виконані завдання:
1. обрані 2 будівлі і отримані дозвіл від місцевих органів влади на їх розпис;
2. підготовка ескізів та вибір 2 робіт для нанесення на будинки;
3. нанесення малюнків на будівлі художниками.


Заходи по реалізації

1. Спілкування з головою кооперативного будинку за адресою м. Запоріжжя, вул. Авраменко 1а, та обрання разом з ним ескізу.
2. Закупівля інструментів та матеріалів для роботи, оренда автовишок.
3. Нанесення малюнку на будинок (вул. Авраменко 1а).
4. Отримання дозволу від органів місцевої влади для нанесення малюнку на будинок за адресою м. Запоріжжя, пр. Леніна 77 та узгодження ескізу майбутньої роботи.
5. Закупівля матеріалів та інструментів для роботи та оренда автовишок.
6. Нанесення малюнку на будинок (пр. Леніна 77).


Результати та перспективи

Два будинки м. Запоріжжя стали відрізнятись від більшості одноманітних будівель міста завдяки малюнкам на своїх фасадах. Проходячи поряд з таким будинком у кожного з’являється посмішка і захоплення.

Ми й надалі готові прикрашати будинки нашого міста та країни малюнками, коли будемо знаходити фінансову можливість для здійснення цього.


ПРОГОЛОСУВАТИ:  
Голосів1
Переглядів2547
Фасад будинку, як холст для художника Веб ресурс
Керівник проекту:
Зінченко Юлія Олександрівна, Мальцева Катерина Вікторівна
Термін реалізації:
5 місяців
Цільова аудиторія:
Всі мешканці та гості міста Запоріжжя
Партнери:
ВАТ «Запоріжсталь», Художня студія «Дивосвіт», Об'єднання житлово-будівельних кооперативів, співвласників багатоквартирних будинків «Вікторія»
Партнери