English French German Russian Ukrainian
Створити спільний соціальний проект
Каталог проектів - 2015

Волонтерський міні-проект «Проблеми соціуму»

Організатор:
Криворізький державний комерційно-економічний технікум, Студентський парламент
Номінація:
Навчання, виховання, освіта та розвиток дітей та молоді


Cоціальний запит

Людство, за період свого існування, пережило чимало соціальних проблем. Кожна епоха має свої особливості, але наша сучасність пронизана глобальними проблемами, деякі з них, якщо все залишити без змін, можуть призвести до надзвичайних катастроф. Тому у рамках просвітницької роботи серед молоді на перший план виходять:
• розвиток ранньої соціальної активності та усвідомлення суспільної позиції;
• виховання почуття самосвідомості, власної значущості та творчої ініціативи.


Цілі і завдання

Мета проекту - зміна моделей суспільної поведінки і залучення уваги молоді (студентів, школярів) до проблем соціуму.
Завдання:
• виховання позитивної громадської позиції молодого покоління через засоби реклами;
• підвищення обізнаності студентської та шкільної молоді з питань відповідального споживання товарів та послуг;
• творчий розвиток молоді;
• формування громадської думки, привертання уваги до актуальних проблем суспільного життя.


Заходи по реалізації

В рамках вивчення комерційних дисциплін таких, як «Основи маркетингу», «Торгова реклама», «Рекламно-інформаційна діяльність», у Криворізькому державному комерційно-економічному технікумі започатковано щорічну традицію проведення Студентського фестивалю соціальної реклами. Соціальна реклама дає змогу висвітлити всі негаразди життя, які можуть стосуватися питань здорового способу життя, охорони здоров’я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту, безпеки населення, відповідального споживання товарів тощо. У такій рекламі не згадуються ні конкретна продукція, ні її виробник, розкривається тільки відповідна проблема. Студенти, занурюючись в глибини явищ, подій та проблем, створюють рекламні роботи у вигляді друкованої реклами, рекламних презентацій та роликів. Вони створюють не тільки рекламні роботи, основна місія – виділити проблему, розкрити її сутність та запропонувати власні варіанти розв’язання. Студенти-номінанти фестивалю зі своїми роботами приєднуються до міні-проекту «Проблеми соціуму» та займаються просвітницькою роботою серед інших студентів та школярів міста.
Під час реалізації волонтерської програми, до уваги школярів студенти пропонують соціальні рекламні ролики, що створені фахівцями в даній галузі, а також рекламні роботи, що створені власноруч студентами-учасниками фестивалю.
В процесі роботи з аудиторією, до її уваги пропонується низка вправ різного характеру.
По-перше, це вправи тренувального характеру. Слухачам пропонують розпізнати серед маси представленої соціальної реклами, що за проблема зашифрована у кожному рекламному зверненні.
По-друге, вправи на розвиток креативного та критичного мислення. Аудиторії пропонується переглянути низку соціального відео та презентаційного матеріалу й вступити до обговорення проблем, що в них зашифровані, а також запропонувати власні шляхи розв’язання. Проблем безліч – це й екологія душі, і відповідальне споживання, і проблеми накопичення сміття, і родинні конфлікти та багато іншого актуального на даний момент.
Наприкінці роботи слухачі мають можливість висловити власну думку з приводу того, чого вони навчилися під час зустрічі, що дізналися нового, що відчули, що напевне змінять у своєму житті. Всі охочі можуть приєднатися до волонтерів та разом займатися просвітницькою робото.


Результати та перспективи

Від початку запуску проекту в ньому взяли участь 25 студентів, створено 17 студентських рекламних робіт соціального спрямування, охоплено 12 Криворізьких шкіл з загальною різновіковою аудиторією 438 ос.

У перспективі:
- розширення меж проекту;
- залучення до роботи школярів Криворізького району;
- приєднання до більш масштабних проектів з даної теми.

ПРОГОЛОСУВАТИ:  
Голосів64
Переглядів2956
Волонтерський міні-проект «Проблеми соціуму» Веб ресурс
Керівник проекту:
Пахоменко Анна, студентка гр. РО-13-1, спеціальність «Ресторанне обслуговування»
Термін реалізації:
2013 р. – безстроково
Цільова аудиторія:
студенти ВНЗ, школярі м.Кривого Рогу та Криворізького району
Партнери:
ВОО «Украинская Ассоциация Маркетинга»
Партнери