English French German Russian Ukrainian
Створити спільний соціальний проект
Каталог проектів - 2015

Карта мрії української родини

Організатор:
Студія управління часом BogushTime
Номінація:
Навчання, виховання, освіта та розвиток дітей та молоді


Передумови та соціальний запит:

Вперше вуличний фестиваль «Сімейна Карта Мрії» компанія BogushTime провела на Хрещатику в червні 2011 року, в День захисту дітей.

У цій акції взяли участь більше 80 сімей з різних міст України: хтось сам прийшов на Хрещатик, а хтось надіслав свої Карти поштою. Всі Карти склеювалися в єдину Карту, і був зареєстрований Український Рекорд - розмір Карти склав 59 кв.метрів.

Це було захоплююче дійство, яке привернуло увагу не тільки жителів України, а й представників інших країн, об'єднало і дітей, і дорослих, і людей похилого віку.

Метою акції було привернути увагу українців до сімейних цінностей, об'єднати родини заради їхніх спільних бажань і намалювати сімейне майбутнє власними руками.

Цілі і завдання:

Своїм завданням фестиваль ставить продовжувати пропаганду сімейних цінностей серед українців - підтримувати сім'ї, допомагати їм ставати щасливими, народжувати і виховувати щасливих і здорових дітей.

Відповідно до психологічних законів, процес створення Сімейної Карти повинен проводитися регулярно і Карту Мрії потрібно коригувати щорічно, додаючи нові цілі замість досягнутих.

Тому ми маємо намір щорічно проводити вуличний фестиваль «Сімейна Карта Мрії» у День Незалежності України, а також провести його в інших містах світу - скрізь, де живуть українці.

Заходи (дії) по реалізації:

ід час вуличного фестивалю «Сімейна Карта Мрії» всі члени сім'ї працюють як одна команда, у дітей з'являється можливість висловитися, зробити свій особистий внесок у майбутнє сім'ї, а батьки можуть почути своїх дітей і прийняти їх думку як рівноправну.

Спільна творчість об'єднує батьків і дітей, а створена Карта дає їм загальні цілі і допомагає знаходити порозуміння. І безсумнівно, що проведений разом час, присвячений створенню Карти Сімейної Майбутнього, назавжди залишається в пам'яті як прекрасний момент в історії сім'ї.

Результати:

4 червня 2011 Студія управління часом BogushTime разом із сім’ями України на Хрещатику встановила Національний Рекорд «Найбільша Карта Мрії Української Сім’ї». Національний реєстр рекордів та Гінеса зафіксував розмір карти 13,82 м на 4,27 м, площа – 59 м².

Проведення фестивалю стало доброю щорічною традицією, і тепер на День незалежності на головній площі країни встановлюються нові національні рекорди, а до проведення акції приєдналися й інші міста:
- в 2013 році «Сімейна Карта Мрії» відбулася у Києві та Чернигові,
- в 2014 році - у Києві, Вінниці, Слов'янську, Дніпропетровську та Чернігові.

Перспективи:

Проведення щорічного фестивалю в усіх містах і країнах світу, де живуть українці.

Інформація про команду:

Міняйло Ірина, директор з розвитку

Партнери:

Київська Міська Державна Адміністрація, Репетиторський центр «Логос», рекламно-виробнича компанія «БІТЛАЙН», мережа супермаркетів «Браво», BTL, школа англійської мови FLASH, організатор дитячих свят Kids Party, книжковий магазин «Читайка», благодійний фонд «Подільська громада», приватне підприємство «ПринтПлюс», консалтинговая компанія «ДіяТи», арт-пікнік Слави Фролової.

Посилання, за якими можна завантажити лого, фото, відео, презентації, інші додаткові матеріали:

2014: http://bogushtime.com/blog/article/24-avgusta-v-kieve-sostoyalsya-iv-ulichnyj-festival-karta-mechty-ukrainskoj-semi/

2013: http://bogushtime.com/blog/article/v-ukraine-sozdali-samuyu-bolshuyu-kartu-mechty-ukrainskoj-semi/

2012: http://bogushtime.com/blog/article/post-reliz-karta-mechty-ukrainskoj-semi/

2011: http://bogushtime.com/blog/article/guchni-imena-nacionalnogo-rekordu-ukrayini-najbilsha-karta-mriyi-ukrayinskoyi-simyi/


Національный реєстр рекордів України: http://www.rekord.ua/samaya-bolshaya-karta-mechty-ukrainskoj-semi.html

ПРОГОЛОСУВАТИ:  
Голосів65
Переглядів4972
Карта мрії української родини Веб ресурс
Керівник проекту:
Людмила Богуш-Данд
Термін реалізації:
2011-2015 (щорічний фестиваль)
Цільова аудиторія:
всі бажаючи, але в першу чергу - родини з дітьми
Партнери:
КМДА, РЦ "Логос", РВК «БІТЛАЙН»,«Браво», FLASH, Kids Party,«Читайка»,БФ «Подільська громада»,ПП «ПринтПлюс», «ДіяТи»,арт-пікнік Слави Фролової
Партнери