Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом
Cоціальний запит
Проект спрямований на налагодження стосунків, порозуміння між громадою і людьми, набуття практичних навичок активної участі молоді в житті села, формування толерантного, позитивного ставлення молоді до «особливих» людей, залучення молодих людей до благодійної, волонтерської діяльності. Діяльність проекту буде здійснюватися через акції, свята та ін. Проект має складну структуру, оскільки складається із різних за своєю формою та змістом етапів. Основні форми реалізації проекту: зустрічі, концерти, благодійні акції, бесіди
Цілі і завдання
• сприяти інтеграції дітей з особливими потребами у соціумі;
• формувати толерантне ставлення до людей з особливими потребами;
• виховувати в учасників проекту загально – людські цінності;
• формувати у школярів милосердного ставлення до людей, що потребують допомоги;
• формувати позитивні моральні якості у підростаючого покоління;
• розвивати вміння дітей приймати рішення, доводити почату справу до кінця;
• виховувати в учасників проекту загально – людські цінності.
Завдання проекту:
• вивчення соціальних та психологічних потреб дітей з обмеженими можливостями та ветеранів ВВв;
• соціалізація дітей з особливими потребами, залучення даних дітей до життя школи;
• привернення уваги громадськості відносно потреб і проблем дітей з функціональними обмеженнями, ветеранів ВВв;
• популяризація волонтерського руху в школі та у районі.
Заходипо реалізації
• анкетування: «Визначення впливу дитячої волонтерської діяльності на формування світогляду»;
• акції: «Турбота», «Переступи поріг з добром», «Дзвони пам’яті», «Допоможи ближньому», «Скарбничка добрих справ», «Стежиною добра і милосердя», «Милосердя»;
• проведення конкурсів учнівських творів на теми: «Звідки починається добро?», «Закони життя», «Що таке доброта?», «Краса промовляє добрими ділами», «Духовні потреби та ідеали мого «Я»», «Доброта – краса людської душі»;
• конкурс малюнків: «Людина з добрим серцем і доброю душею», «Шануймо людей і люди шануватимуть нас»;
• проведення уроків доброти і милосердя, виховних заходів, годин спілкування, класних годин, тижня ввічливості, тематичних лінійок: «Тримайтесь, ми поруч із вами», «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість, люди», «В ім’я загального добра», «Живі у пам’яті народу», «Дружба – це чудове слово», «Оминаймо гострі кути», «Справжня краса людини – краса духовна», «Світ потребує милосердя», «Ти живеш серед людей», «Заповіді людяності», «У Країні добрих та ввічливих людей», «Я – толерантна особистість»;
• проведення заходів до Всесвітнього дня людей з обмеженими можливостями: «Дивіться на нас, як на рівних»;
• зустрічі із ветеранами ВВв «Війна великим горем стала..»;
• участь школи у Всеукраїнському благодійному заході «Врятуймо дітей Європи».
Результати та перспективи
• проведена робота з ознайомлення широкого загалу з питаннями важливості прищеплення дітям почуттів добра і милосердя;
• налагоджено і постійно підтримуються дружні стосунки з дітьми з особливими потребами місцевої спеціальної загальноосвітньої школи – інтернат;
• надано необхідну допомогу ветеранам ВВв;
• завдяки волонтерству учні отримали практичний досвід благодійної діяльності;
• сформовано в учнів такі моральні цінності як милосердя, толерантність, бажання допомогти ближньому, повага, шанобливе ставлення до учасників ВВв, любов до країни, в якій ми живемо, до рідного краю, прагнення бути патріотом своєї держави;
• удосконалились вміння самостійно працювати з додатковою літературою, презентувати результати дослідження;
• покращились вміння дітей працювати в колективі;
• створено здоровий мікроклімат в школі, активізовано процес згуртування учнівського колективу;
• надано допомогу у формуванні активної життєвої позиції.
У перспективі:
• залучати до волонтерської діяльності ще більше людей, бажаючих допомогти;
• продовжувати надавати допомогу ветеранам ВВв та дітям з особливими потребами місцевої спеціальної загальноосвітньої школи – інтернат;
• організувати допомогу також людям похилого віку та вчителям – пенсіонерам.
ПРОГОЛОСУВАТИ: |