English French German Russian Ukrainian

Школа духовності та гармонії в умовах соціалізуючого освітнього простору

Організатор:
Сиваська загальноосвітня школа І - ІІІ ст.№2 Новотроїцького району Херсонської області
Номінація:
Навчання, виховання, освіта та розвиток дітей та молоді


Соціальний запит

Загальноосвітня цінність проекту, пов’язаного зі створенням моделі навчально-виховного процесу, яка сприятиме росту гармонійно-розвиненої, духовно багатої, інтелектуальної, творчої особистості, полягає в специфічному підході до створення власної системи виховної роботи в школі. Даний проект дає змогу створити сприятливі умови для розвитку в учнів загальнолюдських духовних цінностей, здатності виховувати себе, інших, вірити в людину, істину, добро, розум, красу, любов, що забезпечується в процесі виховання християнської моралі та національних традицій українського народу; розуміти випускниками школи самих себе, своїх устремлінь, потреб, переживань, думок, переконань та вміло саморегулювати власний внутрішній стан у будь-якій життєвій ситуації, забезпечити хороше психологічне здоров’я, належну фізичну підготовку, поєднання її з відмінною вольовою готовністю і спроможністю долати труднощі і перешкоди на шляху до кінцевої мети. Актуальним цей проект є насамперед ще й тому, що останні роки значно погіршилась соціокультурна ситуація в мікрорайоні селища: збільшилась кількість дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з неповних сімей, стабільно високою залишається кількість дітей з девіантною поведінкою. Тому колектив школи вважає, що реалізація створеного у школі проекту «Школа духовності та гармонії в умовах соціалізуючого освітнього простору» сприятиме духовному відродженню кожної особистості, а отже відродженню всієї української нації.


Цілі і завдання

МЕТА: створити модель навчально-виховного процесу, яка сприятиме росту гармонійно – розвиненої, духовно багатої, інтелектуальної, творчої особистості; створити найсучаснішу, адекватну вимогам часу соціально – культурну ситуацію в селищі.
ЗАВДАННЯ:
1. Збагатити емоційно – естетичний досвід учнів.
2. Формувати культуру почуттів, пробудити особистісно позитивне ставлення до загальнолюдських цінностей.
3. Формувати усвідомлення власної причетності до традицій свого народу з одночасним розумінням особливостей інших національних картин світу.
4. Виховувати культуру міжнаціонального спілкування через знайомство з традиціями народів різних країн.
5. Виховати справжніх патріотів України.


Заходи по реалізації

1. Провести діагностування рівня морально – етичних якостей та вихованості учнів школи, діагностику здібностей учнів, соціальні дослідження «Мікроклімат в сім’ях учнів школи», «Види покарання, які застосовують батьки до дітей», «Проведення вільного часу учнями школи».
2. Розробити власну річну циклограму виховних заходів у школі на
народознавчій основі.
3. Розробити програму роботи Недільної школи «Духовне відродження».
4. Розробити програму шкільного Форум – театру «Шлях до пізнання».
5. Розробити презентації та скласти тематику відеоуроків «Джерела духовності».
6. Спланувати роботу гуртків різних напрямків відповідно до результатів проведеного діагностування учнів.
7. Ввести в навчальний процес уроки духовного профілю (основи християнської етики) з 1 по 11 клас.
8. Ввести в навчальний процес уроки – екскурсії в природу рідного краю, екологічною стежиною «Таврійський дивосвіт», історичними пам’ятками України.


Результати та перспективи

1. Розробили та реалізуємо власну річну циклограму виховних заходів у школі на народознавчій основі. Беремо участь у районних, загальноселищних святах, виступаємо перед вихованцями дитячого садочка «Сонечко», вихованцями місцевої школи – інтернату, батьками учнів, громадськістю, воїнами АТО.
2. Розробили та успішно реалізуємо програму роботи Недільної школи «Духовне відродження». Зменшилась кількість дітей з девіантною поведінкою. Відсутні учні, які стоять на обліку в кримінальній міліції.
3. Розробили та проводимо відеоуроки з використанням ІКТ «Джерела духовності».
4. Успішно реалізуємо програми роботи гуртків різних напрямків. Учні школи – призери та переможці конкурсів різних рівнів.
5. Створили нову експозицію шкільного музею «Берегиня» «Сковородинівська світлиця». Наповнився духовно-філософський зміст проведених уроків, їх результативність.
6. Ввели в навчальний процес уроки духовного профілю та успішно здійснюємо роботу за напрямком «Паломництво за благодаттю».
7. Активізували роботу волонтерських загонів. Взяли шефство над ветеранами та вдовами, дітьми війни, одинокими та престарілими мешканцями мікрорайону селища, дітьми-інвалідами. Влаштували 2 благодійні концерти, ярмарки. Виручені кошти перерахували дітям- інвалідам. Школярі щорічно беруть участь в акції «Від серця до серця» і перераховують кошти на благодійний рахунок акції.
8. Проводимо уроки – екскурсії в природу рідного краю, мандрівки екологічною стежиною «Таврійський дивосвіт», екскурсії по історичним пам’яткам України. Учні школи – переможці Міжнародного конкурсу «Календар GLOBE - 2015».
9. Діє агітбригада «Ми обираємо здоров’я», яка щорічно бере участь у районному конкурсі агітбригад і виборює призові місця.

Даний проект дасть змогу кожному учневі школи максимально самореалізуватися як особистості, усвідомити себе громадянином держави Україна, глибше пізнати свій родовід та шанувати його витоки. Проект дасть можливість створити єдину навчально-виховну систему, що передбачає зміну змісту навчально-виховного процесу вцілому на основі єдності культурно-історичних традицій українського народу, його ментальності із загальною світовою культурою.


ПРОГОЛОСУВАТИ:  
Голосів30
Переглядів7017
Школа духовності та гармонії в умовах соціалізуючого освітнього простору Веб ресурс
Керівник проекту:
Крупа Наталія Пилипівна
Термін реалізації:
2012 - 2016 роки
Цільова аудиторія:
учні Сиваської ЗОШ І - ІІІ ст.№2, їх батьки та громадськість
Партнери:
-