English French German Russian Ukrainian

День Вуличної Музики

Організатор:
ГО "Логістичний Штаб"
Номінація:
Підтримка науки і культури


Передумови та соціальний запит:

День Вуличної Музики (Street Music Day) в Україні – це масштабний міжнародний волонтерський проект, який відбувається в Україні вже вдруге: 2014-2015рр. Це ковток свіжого повітря, це свято, котре об'єднає Україну. Суть ідеї проста – щороку в третю суботу травня, сотні виконавців найрізноманітніших музичних стилів виходять у центр свого міста, щоб заграти й заспівати людям власну музику: просту й складну, нову й стару, рок і фолк, хіп-хоп і джаз, будь-що!
У Дні Вуличної Музики може прийняти участь будь-хто, хто готовий вийти на вулицю і грати музику. Професіонали й аматори, зірки й початківці – будь-хто, хто вміє грати на інструменті (сам або з друзями, незалежно від того, чи це буде лише кілька акордів чи професійне виконання музики) може стати учасником цього чудового фестивалю.
При цьому День Вуличної Музики – це некомерційний проект, який організовується силами ГО "Логістичний Штаб" та інших небайдужих людей та організацій по всій Україні, які люблять музику, веселий настрій і своє місто.
Цього року фестиваль проходив одночасно у 17 містах України, що є свідченням підняття рівня музичної культури в Україні.

Цілі проекту:

Розвиток урбаністичної та фестивальної культури в Україні

Завдання проекту:

- розвиток музичної культури в Україні;
- підтримка молодих українських гуртів, які тільки починають свій творчий шлях;

- поширення європейських традицій в Україні
- заохочення аматорів та шанувальників до музичних експерементів разом із відомими українськими зірками;

- створення атмосфери свята та гарного настрою для мешканців міст.

Заходи (дії) по реалізації:

1. Долучили 17 міст України до організації фестивалю і здійснювали централізовану координацію та підтримку проекту з Києва;
2. Здійснили набір волонтерів до команди проекту;
3. Організували технічну та інформаційну підтримку музикантів;
4. Провели активну PR-компанію заходу;
5. Залучили партнерів та засоби масової інформації;
6. Створили декілька локацій проведення заходу у Києві;
7. Окрім музичного напрямку, підключили до програмних заходів Фестивалю hand-made та фуд-корт ярмарки.

Ресурси та ризики

Ресурси проекту:
- інформаційні ( ЗМІ);
- людські ( волонтери та організатори);
- фінансові (партнери);
- матеріальні( обладнання,сцени та ін.)

Ризики проекту:
- 2 -гий рік поспіль витрати на організацію проекту перевищують доходи від його реалізації.

Результати:

Цьогорічний Фестиваль (2015) відбувся відразу у 17 містах одначасно, що стало дійсним святом для мешканців міст та проявом поширення європейської урбаністичної культури в Україні. На фестивалі в Києві взяло участь більше 150 гуртів, а відвідало близько 500 000 осіб, що свідчить про популярність даного заходу та неабиякий інтерес людей до музичної культури. Під час заходу панувала неймовірна атмосфера радості та натхнення, яку дарували музиканти. Фестиваль дав змогу молодим українським гуртам відкрити та проявити себе перед публікою, що є важливим кроком на шляху до майбутнього успіху. Але ,звичайно, головним досягненням стало підняття рівня музичної культури та його безпосередня комунікація з усім населенням, незалежно від статі, віку та національності.

Перспективи проекту:

Незважаючи на збитковість даного проекту, ми бачимо, що з кожним роком його популярність та зацікавленість людей до подібних культурних заходів росте, тому вважаємо своїм обов`язком продовжувати дану традицію. Отримавши додаткове джерело фінансування, ми прагнемо зробити його більш масштабнішим та залучити нові міста, аби розвивати підтримку молодих гуртів по всій території країни і виростити таким чином нове покоління музичних зірок.

Посилання на ресурси проекту:
Facebook сторінка: https://www.facebook.com/streetmusicday/timeline
Youtube канал: https://www.youtube.com/user/streetmusicua
Звітовне відео 2015: https://www.youtube.com/watch?v=qY0hNtmAexw
Звітовне відео 2014: https://www.youtube.com/watch?v=z42l871SBy0

Команда проекту:

Корженевська Олеся Ярославівна - керівник проекту
Семенюк Ірина - координатор музичної частини
Олександр Крилов - технічний директор
Ганна Нагорна - керівник зони фудкортів та ярмарків

ПРОГОЛОСУВАТИ:  
Голосів439
Переглядів7210
День Вуличної Музики Веб ресурс
Керівник проекту:
Корженевська Олеся Ярославівна
Термін реалізації:
Щорічний проект, починаючи з 2014 проходить в Україні у 3ю суботу травня
Цільова аудиторія:
Діти, молодь та дорослі
Партнери:
Посольство Литви; Готель "Козацький";кафе "Jazz`t people";"ГО "Всеукраїнський контроль";Dream Hunters Group; "SoundMaster";Українська правда";"gromadske.tv";Громадське радіо; platfor.ma;comma.com.ua