Збережемо Рось для нащадків
Соціальний запит
Екологічне виховання молоді – важлива складова загальної освіти й надзвичайно важливий чинник розвитку гуманістичного суспільства.
Екологічна освіта повинна бути спрямована на формування екологічної культури і виховання екологічних компетентностей учнів. З юних років важливо закріпити у свідомості кожної дитини, що людина – частина природи, тому від стану природи залежить життя людства.
Екологічне виховання слід починати не в космічних масштабах, а прямо тут: біля свого будинку, на своїй вулиці, у дворі своєї школи. Тільки усвідомлюючи особисті можливості, навчаючись вирішувати найближчі екологічні проблеми, людина зуміє замислитись про долю всесвіту в цілому.
Щоб у дитини виникла потреба захищати і зберігати довкілля, треба навчити її любити світ природи.
Мета проекту: виховання екологічних компетентностей молоді, впровадження інформаційних компетентностей у навчально-виховний процес; дослідження води на шкідливі фактори.
Цілі та завдання
Завдання проекту.
1.Виховувати екологічний світогляд та екологічну культуру молоді.
2.Сприяти поширенню екологічних знань.
3.Оволодіти правилами раціонального природокористування.
4.Залучити молодь до природоохоронної діяльності на основі набутих у школі знань.
5.Розвивати інформаційно-технологічні компетентності в учнів.
6.Провести дослідження води у річці Рось.
7.Розробити навчальні матеріали стосовно річки Рось.
8.Провести навчання та пропаганду ідеї збереження річки Рось для нащадків в школах та установах району.
Заходи по реалізації
Етапи реалізації проекту.
Проблемне питання. Знищити чи зберегти мальовничі краєвиди Володарщини?
Діагностико-концептуальний.
1. Постановка проблемного питання.
2. Проведення опитування з проблемного питання.
3. Визначення теми та мети проекту.
4. Визначення етапів роботи за темою проекту.
5. Створення і визначення завдань та дій пошукових і творчих груп.
Інформаційно-просвітницький.
1. Вивчення проблеми.
2. Пошук, аналіз, систематизація матеріалу відповідно проблемного питання проекту.
3. Планування та розподіл обов’язків.
4. Створення буклету «Збережемо Рось для нащадків».
5. Проведення навчання та пропаганди серед учнів в школах селища.
6. Робота з комп’ютером.
Виконавчий.
1. Екскурсія до Володарської районної санітарно-епідеміологічної станції.
2. Прибирання території біля водоймищ.
3. Комп’ютерний набір матеріалів.
4. Дизайн.
5. Редагування матеріалів.
6. Друк.
7. Підведення підсумків.
8. Презентація проекту «Збережемо Рось для нащадків».
9. Створення папки по темі проекту.
10.Пропаганда екологічного світогляду та культури населення району через сайт школи.
Результати та перспективи
1.Набуття інформаційної компетенції при зборі, аналізі та систематизації пошукового матеріалу.
2.Закріплення уміння роботи в команді, застосування навичок критичного мислення на практиці.
3.Поглиблення знань дітей про річку Рось.
4.Зацікавлення дітей дослідами, проведеними працівниками санітарно-епідеміологічної станції.
5.Створення буклету, фотоальбому, відеоролика та презентації проекту.
У подальшому плануємо:
1.Вступ до громадської організації «Екологічно-спортивний союз молоді»;
2.Пропаганда та впровадження здорового способу життя;
3.Формування активної громадської позиції щодо збереження місця існування і здоров’я людини;
4.Організація та проведення заходів активного відпочинку.
ПРОГОЛОСУВАТИ: |