Школа культури та ділового етикету
Соціальний запит
Проект передбачає інтелектуальний і розумовий зріст поведінки, як простої, так і ділової особи. Бути ввічливим не складно, це все лише повага до себе і до оточуючих. Але є кілька нюансів, про які знають далеко не всі. І ці золоті правила, про які будуть навчати в елітній школі, дуже допоможуть: зроблять наше життя приємнішим.
Відсутність у частини молоді навичок конструктивного спілкування, загальних принципів розуміння сутності найпростіших соціальних процесів і явищ призводять до конфліктів, стресових ситуацій, неадекватної соціальної поведінки. Як наслідок - "втеча молоді від реальної дійсності" - погані звички, віртуальне комп'ютерне середовище.
Щоденно помічаєш людей, які поводяться не відповідно до ситуації. Ну, простіше сказати - не вміють поводитися. Це дуже стає помітно, коли спілкуєшся з людьми: набираєшся досвіду. Насправді в людства на сьогодні вже такий колосальний багаж досвіду, який передається в безлічі книг, що гріх ним не користуватися. Тим не менше, більшість з нас закінчують своє навчання вийшовши з приміщення навчального закладу та інших місць. Але печаль ще більше в тому, що ні в українській школі, ні в українському університеті не вчать, навіть не натякають на те, що потрібно вивчити етикет, адже це основи спілкування, які вирішують дуже багато спірних питань, допомагають оволодіти ситуацією та не осоромитися.
Цілі і завдання
Основна мета всіх цих незліченних простих у школі правил - зробити життя кращим. Хотілося і бачу, що молодь відчуває у всьому потребу, бо наша поведінка говорить про нас більше, ніж ми самі встигнемо відкрити рота.
Стан духовної культури і моралі суспільства, як у світі, так і в Україні, викликає занепокоєння. Корозія усталених духовних цінностей є наслідком прагматизації життя пропаганди насилля, нехтування правових, моральних, соціальних норм і за своїми масштабами становить глобальну соціальну проблему.
Заходи по реалізації
Залучення молоді до оволодіння змістом навчальних дисциплін щодо оволодіння навичок культурно-розумової праці, здатність виконувати все точно і акуратно, тримати в належному порядку своє робоче місце, виховання моральних почуттів і на їх основі вироблення навичок і звичок моральної поведінки, які б стали потребою і реалізувалися б у будь-якій ситуації на умовах виховання основ трудової культури, формування прагнення сумлінно і відповідально працювати, бережливе ставлення до результатів праці та людей праці, формування розуміння прекрасного любові до нього, виховання естетичних почуттів, потреби і здатності створювати прекрасне. Кожна з цих складових культури поведінки регламентується певними правилами етикету, які включають в себе загальнолюдські уявлення про належну поведінку особи в різних життєвих обставинах.
Результати та перспективи
Як показали дослідження, більшість учнів та молодих осіб від навчання у Школі очікують здобути знання та практичний досвіду всіх сферах культурно-виховного процесу. Курс навчання у школі складається із двох семестрів з наданням теоретичних і практичних знань у сфері «Ділового етикету», «Виховання майбутньої еліти України» та інших предметів в культурно-освітній галузі, а також тренінгів, рольових ігор, семінарів (запрошуємо фахівців з сусідніх країн-партнерів) з набуття практичних умінь управлінської діяльності.
Для проведення занять також запрошуються керівники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, які мають практичний досвід та педагогічні здібності. Крім того, цілий ряд навчальних предметів читають викладачі провідних волинських університетів, зокрема:
1. Морально-етичні засади в органах державної влади. Етикет службових відносин.
2. Культура українського ділового спілкування.
Після завершення теоретичної складової слухачі Школи проходять стажування в органах влади, в університетах, в процвітаючих підприємствах області, де відповідні фахівці оцінюють їх успішність. На підсумковому занятті, що проходять у травні, вручаються відповідні свідоцтва випускникам Школи.
Сформованість естетичної культури особистості:ПРОГОЛОСУВАТИ: |