Я помітний на дорозі
Соціальний запит
Проект спрямований на підвищення безпеки пішохода в темний час доби та в умовах поганої видимості (дощ, сніг, туман) за допомогою світловідбивних аксесуарів. Одяг, що продається вже із світлоповертальними елементами, як правило, із дуже високого цінового діапазону. Тож, пересічений громадянин не в змозі дозволити купити, скажімо, своїй дитині такий одяг. Тож, ми налагодили виробництво з'ємних аксесуарів зі світлоповертаючими властивостями, за доступними цінами. Аксесуари мають різну форму, види кріплення та додаткові прикраси (стрази, намистинки, оченята), що робить їх привабливим, модним і яскравим аксесуаром, цікавим, як дітям, так і дорослим.
Носіння Z-аксесуарів забезпечує помітність пішохода з відстані до 150 м (при ближньому світлі фар) й до 400 м (при дальньому світлі), що дає змогу водієві вчасно помітити пішохода і прийняти вірне рішення, що істотно знижує ймовірність наїзду на пішохода.
Наш проект пропонує новий для України продукт – світловідбиваючі елементи у формі привабливих аксесуарів, та нову послугу – через низку заходів формування у широких колах громадськості культури пішохода.
Цілі і завдання
- запропонувати на ринок України світловідбиваючі аксесуари за доступними цінами;
- через низку заходів донести до пішоходів та інших активних учасників дорожнього руху важливість помітності на дорозі;
- 20% прибутку напрявляти на соціальну частину проекту - проведення "Помітних уроків" в школах.
Заходи по реалізації
- налагодження виробництва світловідбиваючих аксесуарів;
- активна діяльність у Інтернет-просторі для популяризації ідеї та організації заходів;
- розробка заходів, спрямованих на популяризацію необхідності помітності на дорозі;
Результати та перспективи
- зареєстровано у 2014 році ФЛП, що є резидентом Бізнес-інкубатору ХНУМГ ім. О.М.Бекетова
- розроблено асортимент світловідбиваючих аксесуарів з урахуванням потреб різних учасників дорожнього руху (пішоходи, велосипедисти, ролери, діти, дорослі ті ін.);
- за авторською методикою проведено "Помітні уроки" у 50 школах м. Харкова за період 2013-2015 рр.;
- виготовлено 10 000 світловідбиваючих аксесуарів, які отримали учні початкових класів у якості подарунку від компанії-спонсора за період 2013-2015 рр.;
- проведено у квітні 2013 р. тематичний флеш-моб у Центральному парку ім. М.Горького, в якому прийнало активну участь 150 учасників, а також близько 700 глядачів;
- розповсюджено 15 000 листівок про помітність;
- створено сайт та сторінки у соціальних мережах (найбільше учасників Вконтакте - близько 500 осіб).
Плани на майбутнє:
- активне залучення представників бізнес-структур до проекту через замовлення у нас світлоповертальних аксесуарів у якості бізнес-сувенірів, а також через спонсорування "Помітних уроків" в школах в межах програм корпоративної соціальної відповідальності;
- розширення географії як комерційної частини проекту, так і соціальної;
- зробити безпечнішим дорожній рух в Україні.
ПРОГОЛОСУВАТИ: |