Рівний-рівному
Соціальний запит
Діти в притулку змінюються. Одних забирають до дитячого будинку, інших до інтернату, когось повертають батькам, а когось навпаки забирають від недбайливих батьків до притулку. Тож наша підтримка та допомога їм потрібні завжди.
Ми стали справжніми друзями притулку – друзями, які приходять у гості не тільки на свята. Ми приходимо просто так, приносимо речі та іграшки, канцелярські товари та цукерки, спілкуємося, водимо хороводи з малечею, граємо в футбол, співаємо разом. А на свята ми влаштовували міні-театри, проводили вікторини і звичайно були святкові подарунки: телевізор, новий DVD, диски з музикою та фільмами. У цьому році на Різдвяні свята ми вирішили стати чарівниками і виконати бажання маленьких мешканців притулку, які вони висловили у своїх листах до Святого Миколая. У школі провели акцію «Лист Святому Миколаю», через яку кожен учень школи зміг стати чарівником і виконати бажання дитини з притулку. Учні повною мірою відчули на собі як приємно робити подарунки, бачити щасливі обличчя, а головне виховуватися в люблячій сім’ї, де є мама і тато, і так важливо бути комусь потрібним.
Цілі і завдання
«Треба, щоб за дверима кожної задоволеної, щасливої людини стояв хто-небудь із молоточком і постійно нагадував би стуком, що є нещасні…», - Антон Чехов
Задачі проекту:
- виховувати толерантність, уміння співіснувати одне з одним, поважати і підтримувати, об'єднувати свої зусилля в ім'я загального добра;
- формувати активну життєву позицію, яка проявляється в дієвій допомозі знедоленим;
- виховувати в учнів почуття доброти, чуйності, милосердя, поваги до своїх батьків;
- навчати учнів умінню формувати моральні судження;
- виховувати високі моральні якості.
Заходи по реалізації
Етапи проекту:
- Підготовчий (визначено важливу проблему міста та життя громади, узгоджено питання про проектну діяльність учнів у проекті з адміністрацією школи та притулку, інформування учнів про проект, створення ініціативної групи)
- Дослідження проблеми (визначення шляхів вирішення проблеми, планування власної діяльності)
- Реалізація проекту (проведення зустрічей, доброчинних акцій, концертів, товариських матчів, свят)
- Презентація проекту (створення презентаційних стендів та портфоліо проекту)
- Аналітичний та експертний етап (оцінювання успішності проекту)
Результати та перспективи
«Проект «Рівний-рівному» вчить нас робити добро, збагачує духовно, розкриває наші серця, але якщо на початку нашого спілкування ми уявляли його собі як проект, то сьогодні – це просто дружба.
А найголовніше, що ми усвідомили: «Ми не найкращі за тих діточок з притулку, ми не стоїмо на сходинку вище, ми такі самі діти, але нам просто пощастило в цьому житті мати гарних батьків, яким ми повинні бути вдячні», - Учні ЗОШ№22.
«…Щоб повірити в добро, треба почати робити його… І ця твоя діяльність запалить у тебе любов до людства, яка й буде наслідком твоєї діяльності, спрямованої на добро», - Л. Толстой
У перспективі продовжемо робити добрі справи разом з вихованцями міського притулку для дітей служби в справах дітей. У березні плануємо провести разом заходи з прибирання території міста.
ПРОГОЛОСУВАТИ: |