Програма «Соціальна»
Соціальний запит
В Україні понад 13 млн. осіб літнього віку, 4,3 млн. з них впадуть цього року та близько 2,2 не зможуть самостійно піднятись після падіння та покликати на допомогу. Можливо саме в цю хвилину комусь потрібна допомога. Наша компанія «Лінія 24» перша в Україні почала надавати послуги медичної сигналізації літнім людям та людям з обмеженими можливостями. Медична сигналізація – це система, що дозволяє самотнім людям похилого віку та людям з обмеженими можливостями визвати медичну допомогу натиском однієї кнопки SOS. Системи медичної сигналізації існують в розвинутих країнах світу вже понад 30 років.
Типова система складається з бездротового кулона/браслета з кнопкою SOS та домашньої станції (передавача) оснащеної системою «гучного» зв’язку. У випадку настання кризової ситуації людина натискає кнопку на кулоні/браслеті чи домашній станції, сигнал ретранслюється передавачем в цілодобовий колл-центр компанії Лінія 24. Оператор має всю необхідну інформацію про Абонента, щоб оперативно викликати необхідну допомогу та сповістити рідних чи сусідів. Також, Абоненти можуть звернутись до оператора колл-центра для отримання інформації, щодо наявності або цін на медикаменти в аптеках їх міста, дізнатись адреси та телефони різних установ та іншу інформацію. Нашою послугою можуть скористатись в будь якій області України.
В рамках корпоративної соціальної відповідальності наша компанія розробила програму «Соціальна» - це домашня медична сигналізація, розрахована на широке коло споживачів. В рамках цієї програми кожен користувач отримує безкоштовне обладнання, що робить нашу послугу більш доступною.
Цілі і завдання
Ми намагаємось зробити нашу послугу не тільки доступною, але й більш комплексною. Наразі ми працюємо над створенням проекту «Лінія Надії», проект буде включати послуги медичної сигналізації, цілодобового медичного та інформаційного колл-центра, центру психологічної допомоги та послугу соціального робітника. Натиснувши на кнопку SOS, користувач зможе не лише у критичній ситуації отримати допомогу, але й у повсякденному житі отримати пораду лікаря, поспілкуватись з психологом чи задати питання оператору інформаційного центра. За роки роботи ми виявили необхідність у створенні служби соціального працівника. Якщо літня людина у кризовій ситуації самостійно не здатна відчинити двері медичним працівникам, а родичі або сусіди також не мають можливості приїхати та відчинити двері? Що робити в такій ситуації? За домовленістю з абонентом соціальний працівник матиме дублікат ключем від квартири абонента та зможе приїхати та відчинити двері медичним працівникам.
Такі проекти існують у США, Австралії, Росії, країнах Європи існують за підтримки держави. Частині особам (наприклад, літнім людям, що не мають близьких родичів) держава надає дану послугу безкоштовно. В майбутньому ми сподіваємось на співпрацю з державою та реалізацію сумісного проекта для самотніх малозабезпечених літніх людей.
Заходи по реалізації
На даний момент програма «Соціальна» успішно діє. Наприкінці 2013 року ми завершили етап тестування та ліцензування обладнання медичної сигналізації, яке ми використовуємо в рамках програми «Соціальна». Завдяки наданню безкоштовного обладнання та лояльним щомісячним абонентським платам за наші послуги, нам вдалося розширити коло наших споживачів, а за якісне обслуговування – отримати довіру користувачів. Окрім цього, користувачі програми «Соціальна» мають можливість використовувати додаткові послуги. На домашній станції є три «неєкстренні» кнопки для швидкого з’єднання з близькими людьми. Наші технічні спеціалісти можуть запрограмувати ці три кнопки за бажанням користувачів. Таким чином, обладнання використовується як простий домашній телефон.
Результати та перспективи
Найбільшим нашим результатом є врятовані життя наших користувачів. Нам дуже приємно отримувати щирі листівки або дзвінки від літніх людей та їх близьких зі словами подяки.
ПРОГОЛОСУВАТИ: |