Школа успішної особистості
Соціальний запит
Сьогодні гостро постало завдання створення нової школи, яка б плекала творчу особистість, створювала умови для її повноцінного фізичного, інтелектуального, духовного розвитку, у якій би утверджувалась проективна, особистісно та компетентнісно орієнтована педагогіка, педагогіка успіху.Для досягнення в майбутньому соціальної успішності учневі, перш за все, має бути надана можливість досягти успіху в школі, у навчальній і позаурочній діяльності. Навчання і виховання в контексті педагогіки успіху передбачає врахування потенційних можливостей дитини, які вчителю необхідно розкрити і розвинути.
Цілі і завдвння
Мета проекту:
- Створити психолого-педагогічні умови максимального розвитку особистості учня та його підготовку до самореалізації в житті з опорою на такі ціннісні орієнтири, як інтелект, культура, здоров’я.
- Розвиток професійної компетентності педагогів.
Завдання проекту:
- Забезпечення кожному учневі можливості пережити в шкільні роки радість досягнення, усвідомити свої можливості й виняткові здібності, повірити в себе, сформувати позитивну «Я-концепцію».
- Впровадження моделі випускника, що володіє ключовими компетентностями.
- Створення умов для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
- Орієнтація педагогічних технологій та програм на компетентнісний підхід:
Початкова школа. Формувати в учнів повноцінні мовленнєві, читацькі, обчислювальні вміння та навички; бажання та вміння вчитися
Основна та старша школа
Розвивати набуті вміння та навички, спрямувати кінцеві результати навчання на набуття учнями життєвих компетентностей
- Використання методу проектів у навчально-виховному процесі
- Проведення просвітницького тренінг-семінару для вчителів з педагогічної майстерності.
- Створення системи моніторингу формування ключових компетентностей на всіх ступенях освіти дітей.
Заходи по реалізації
Етапи роботи над проектом:1. Діагностико-концептуальний (01.05.2012 р. – 30.09. 2012 р.)2. Організаційний (01.10. 2012 р. – 01.06. 2013 р.)3. Практичний (01.09.2013 р. – 01.06. 2015 р.)4. Результативно – узагальнюючий (01.09.2015 р. – 01.06.2016 р.)Заходи по реалізаціїМОДУЛЬ 1. МЕТОДИЧНА РОБОТАРобота педагогічного колективу над проблемою: Вдосконалення навчально-виховного процесу на основі реалізації компетентнісно орієнтованого підходуМОДУЛЬ 2. ВИХОВНА РОБОТАФормування морально-духовної життєво компетентної особистостіМОДУЛЬ 3.Психолого-педагогічний супровідМОДУЛЬ 4Циклограма роботи з обдарованими дітьмиМОДУЛЬ 5Управлінський аспект
Результати та перспективи
За час впровадження проекту значно активізувалась робота педагогів нашої школи з підвищення своєї майстерності і робота з обдарованими дітьми, про що свідчить рейтинг шкіл району за результатами 2013-2014 року.Наша школа – це затишна домівка, де кожен учень, кожен учитель, кожен батько чи мати почуваються господарем, де йому комфортно, де його почують, зрозуміють і підтримають.Наша школа - якісна: тут працюють творчі квалфіковані педагоги.Наша школа - творча: тут багато талановитих дітей.Наша школа - щаслива: тут багато усміхнених дітей.Наша школа - Школа сприяння здоров'ю: тут дбають про здоров'я дітей.Наша школа - успішна: тут сприятливі умови для розвитку особистостіНаша школа - активна: тут всі буруть участь у "житті" міста, району, області, держави.Наша школа - сучасна: тут впроваджуються інноваційні технології.Наша школа - гостинна: тут завжди раді гостям.Наша школа - улюблена: сюди наші випускники приводять своїх дітей та онуків.В такій школі дитина стане лідером, людиною з активною життєвою позицією, яка не тільки бачить проблеми навколишнього життя, а й уміє їх визначити, знайти шляхи їх розв’язання. Тільки в любові та повній безпеці зріють ті моральні сили, які необхідні людині, щоб вона могла гідно пройти життєвий шлях.
ПРОГОЛОСУВАТИ: |